Páginas

viernes, 31 de enero de 2014

Cumpleañeros de enero

Hola!

Tenia pendent de pujar els detallets que els hi vaig fer als " cumpleañeros de enero" :)

Per la petita Mariona que ha fet 2 anyets una lletra de cartró per la seva habitació. Primer la vaig pintar de color lila


I després la vaig decorar amb paperets




Que us sembla? Volia que fos dolça però no nyonya que la seva mare i jo som poc de color rosa :)

I el nostre Yeyo feia 30 tacos!!!! 30!!!! 30!!!! 30!!! Em va fer moltiiiiiisima il.lusió que la meva cosineta (cosina/germana/amiga per damunt de tot) em demanés una capseta per posar dins records, anècdotes i boniques paraules dels amics i familiars de l'Eric. I a més a més amb confiança cega, sense instruccions, a mi libre albedrio :).  Contenta per que els hi va agradar a tots dos. Aquí la teniu:


Per dins, forrada de paper.


I els sobres de color marró i taronga, el seu color preferit, on dins anaven els missatges.


Per donar-li una mica de misteri vaig sepultar els sobres amb confeti d'estrelletes i cercles.


I per últim la tapa per dins. M'agrada molt aquesta col.leció de papers, la bamba converse de la portada és puro amor <3 <3. I una engantxina del Petít Príncep :)



Per tots dos, per molts i moooooolts anys!!!!!!



4 comentarios:

Yeya dijo...

Buniqueta és que tinc confiança cega amb tu. Vas reflectir perfectament el que volia, una preciosa capseta per recollir un trosset de la life del nostre Yeyo.
Timuuuu

Unknown dijo...

Quina sort té el Yeyo d'haver-te trobat. Ets un solet. La millor ♡♥♡♥
Timuuuu molt, hasta el infinito y + allá

Unknown dijo...

Ohh q bonito todo♡♥♥.

Unknown dijo...

Gracias Maria!!
Siempre pasas por aquí y siempre con palabras bonitas.
Mil bicos