Páginas

domingo, 15 de junio de 2014

I like who I am when I am with you

Després del taller d'ahir amb la Maria avui m'he posat a "guarrear". Me pica el gusanillo però després estic més còmode entre papers que entre tintes.... Però això no vol dir que no ho intent-hi una vegada i un altre :D

El repte d'aquest mes de Scrapaddictes es fer un projecte monocromàtic, amb l'ajuda de colors negres, grisos o blancs.

Aquesta és la meva interpretació sota els efectes de la Maria :)


Color groc més negre i una mica de gris.


Amb més detall, una foto al Taj Mahal, el lloc més màgic del món :)


You can go wherever you like



Què us sembla?

Bona setmana a tothom!!

Jess

13 comentarios:

Laura Pérez dijo...

M'encanten els colors que has escollit!! És xulíssim!!

evitatwist dijo...

T'ha quedat xulíssim! Aquesta combinació de colors m'agrada molt!

Yeya dijo...

Bonics els colors i bonics els missatges!! I love my cosinets

Raquel Reyes dijo...

Una pàgina preciosa !!! Els colors queden genials li donen força.

Petonets

Silvia dijo...

Molt xula!!!!! ptns!!

Jéssica Benitez Garcia dijo...

Moltes gràcies, Laura!!! El groc i el negre són ♡♥

Jéssica Benitez Garcia dijo...

Merci, Eva!! Siii lliguen molt bé aquests tons.
Petonets bonica

Jéssica Benitez Garcia dijo...

☆★I love you to the moon and back!!! ☆★
Gràcies x la visita solet

Jéssica Benitez Garcia dijo...

Moltes gràcies, Raquel!! Quina ilu veure els teus comentaris.
Muaaaaa bonica

Jéssica Benitez Garcia dijo...

Gràcies, Silvia!
Tu si q ets xula ;)
Petonets mooolts

Txeyenne Es Bien dijo...

Q XULO! m'encantaaa, super modern i amb un missatge molt positiu!

Jéssica Benitez Garcia dijo...

Ohhh moltes gràcies!!! Que contenta em fas :D

Ana dijo...

M'encanta!!! L'efecte Maria t'ha quedat genial!! El combo color és preciós. Moltes gràcies per participar en el repte de Scrapaddictes.